Každé děťátko si zaslouží jen to nejlepší. Chceme mu dopřát více příležitostí pro dotyk "kůže na kůži". Více času na mazlení. A také čas na co nejzdravější růst a vývin. I na to se soustředí kampaň So much more™(Mnohem více) od značky Johnson's®.
Dotyky a vůně jsou důležité
Odborníci z Johnson's® se zaměřují na profesionální péči o pokožku dítěte. Ve své filozofii však zachází ještě dál. Shodují se, že pravidelné rituály a kontakt s dítětem jsou důležité. Obyčejné rodičovské doteky, například při koupání, nebo masáži děťátka podporují správný růst. Kromě toho napomáhají zdravému vývinu děťátka.
Doteky a různé vůně totiž pomáhají zlepšit fyziologický, kognitivní, emocionální a sociální rozvoj. Pomáhají děťátku vytvářet první citové vazby a později sehrávají úlohu při intelektuálním vývoji.
[embed]https://youtu.be/dxIRWv6ug-o[/embed]
Vůně
Vaše dítě je schopno cítit vůni ještě dříve, než se narodí - přibližně v 28. týdnu těhotenství. Příjemné a známé vůně zlepšují jeho náladu a uklidňují ho. Navíc je čich po narození pro novorozeně ten nejdůležitější smysl.
Koupel podle Johnson's®
Odborníci se v kampani So much more™ zaměřují na přípravky, které prostřednictvím dotyku a vůně zlepšují momenty v životě děťátka. Jak sami trvdí
"Johnson's® koupel je mnohem víc než je umývání během koupání."