Nákupní rádce

Recenze – Skip Hop Xylofon Krokodýl

Tahací krokodýl Skip Hop je moc pěkně provedený xylofon. Doslova a do písmene hraje barvami. Má dřevěné tělo a hlavu, které jsou kombinací barev přírodního dřeva a světle zelené.

Čtyři dřevěná kolečka jsou každé jiné – přední modré pruhované a zelené s kolečky jsou ještě uprostřed pogumovaná zelenou gumou. Zadní jsou pak červené s bílými puntíky a žluté s šestiúhelníky. Osm plechových destiček, na které se hraje, mají škálu barev od červené přes modrou a zelenou až po bílou. Z hlavy vede modrá šňůrka, na jejímž konci je dřevěná tyčinka s červenou a žlutou kuličkou. Žlutá kulička slouží ke hraní na plechových destičkách. Šňůrka je tak dlouhá, že kulička dosáhne přesně na poslední nejmenší bílou destičku.

Názor matky (Bára, 27 let)

Xylofon ve tvaru krokodýla se mi moc líbí. Je krásně barevný a pěkně do detailu zpracovaný. Moc se mi líbí například ozdobné zuby z bílého filcu. Hraje krásné melodie a dá se na něm zahrát mnoho písniček jako například Ovčáci čtveráci, Maličká su nebo Halí belí. Rozvíjí tedy tak trochu i moje schopnosti :) Co ale oceňuji především je to, že je to jedna z mála hraček, která dokáže moji holčičku alespoň na chvíli zabavit a vydrží si s ní hrát sama.

Jediné co bych trochu vytkla, je délka šňůrky, která by mohla být delší, aby se dal lépe tahat.

Názor dítěte (Natálka, 17 měsíců)

Zjistila jsem, že mám moc ráda hudební nástroje! Poslední hračku, kterou jsem před krokodýlem dostala, byla dřevěná řehtačka, do které jsem se hned zamilovala. Xylofon ve tvaru krokodýla ale řehtačku asi ještě předčil. Kromě toho, že se na něm dají hrát písničky (které zatím umí jen rodiče a prarodiče) nebo si jen tak cinkat, jak to dělám já, dá se ještě tahat za šňůrku. Jednoduše chytnu tyčinku, kterou se hraje a chodím s krokodýlem po bytě stejně jako venku venčím našeho pejska Franka na vodítku. Když krokodýla táhnu rychleji, začnou mu ještě cvakat jeho dřevěné zuby. To je pak sranda!

Krokodýla seženete ZDE.

Předchozí článekDalší článek