Nákupní rádce

Recenze: Plan Toys skládací strom

První, co bych chtěla ocenit je, že je hračka vyrobena ze dřeva. Ve vší té záplavě plastem je to příjemná změna. Hračka by mohla vydržet velmi dlouho.

Celkové zpracování všech komponentů hračky je pěkně udělané a dítěti dobře padnou do ručičky. Postupným ohmatáváním a zkoušením nasazovat válečky na tyčku tak rozvíjí své motorické schopnosti.

Základna stromu má zakulacený spodek, takže pro menší dítě je možné využít také jako točící se káču.
Výrobci uvádí, že hračka rozvíjí u dětí chápání velikostí a barev. Pro tak malé děti mi přijde barevný rozdíl třech odstínů zelené skoro zanedbatelný, ale na druhou stranu, jakou jinou barvu by měl strom mít než zelenou.

Skladaci strom kolaz

Názor rodiče (Bára, 27 let)

Hračka Plan Toys skládací strom je podle mého názoru vhodná již pro děti od jednoho roku, ne od dvou, jak uvádí výrobce na obalu. Sice ho asi dítě nevyužije přesně tak, jak bylo původně myšleno, a to skládat součástky podle velikosti a barvy (od nejtmavší zelené po nejsvětlejší), ale najde si určitě jiný způsob, jak se s hračkou zabavit a jak ji využít. Poměr ceny a kvality mi přijde velmi dobrý. Hračku bych ke koupi určitě doporučila.

Názor dítěte (Natálka, 1 rok)

Baví mě, když maminka složí celý strom sama a nandá na základnu všechny válečky. Já to pak můžu vzít a otočit vzhůru nohama a celé to rozházet po místnosti, aby to pak mohla postavit znova. Když se válečky rozutečou, tak je nosím zpátky na hromádku a zase s nimi házím. Válečky také fungují jako skvělý hudební nástroj. Ráda si vezmu dva válečky (je mi jedno, jaké velikosti a barvy) a mlátím s nimi o sebe. Občas se snažím strom také sestrojit sama, ale zatím to vážně radši nechám na mámě, protože té to jde líp a já ho budu skládat, až budu starší a rozumnější. Skládací strom se stal jednou z mých oblíbených hraček.

PLAN TOYS skládací strom si můžete zakoupit ZDE.

Předchozí článekDalší článek